ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 20 ساله )

سلام خسته نباشید. ازتون کمک میخوام. من دختری هستم که با آقایی توی یه سفر آشنا شدم. بعد از یه مدت واقعا بهشون وابسته شدم. ازم خواستگاری کردن و اینکه بعد از وابستگی من بهم گفتن که یه بار ازدواج کرده بودن. من باز هم دوستشون دارم. اصلا واسم مهم نیست. ولی خانوادم صد در صد مخالفن. من چیکار کنم به جز ترک این آقا؟


مشاور (خانم قربانی)

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون. من هم خداقوت میگویم.
‌دلبسته کسی هستید که سابقه ازدواج دارد و همین مطلب سبب مخالفت خانواده تان برای سرگرفتن این وصلت است. و شما به هر قیمتی دوست دارید به او برسید‌.
دوست عزیز، خانواده شما به عنوان سرپرست تان حق دارند که نسبت به امور مرتبط با خواستگارتان حساس باشند مخصوصا در مسئله با این درجه از اهمیت. ازدواج دوم همیشه حساسیت بالایی را می طلبد مخصوصا که شما در این امر با او برابر نیستید. اگر حقیقتا و به دور از وابستگی ایجاد شده، ان فرد را متناسب با خود میبینید و او را به عنوان تکیه‌ گاه محکم زندگی خود قبول دارید، و وابستگی سبب چشم پوشی از نقاط منفی فرد مقابل نشده است، دلایل برتری و تناسب خود را برای خانواده تان شرح دهید و صحیح بودن انتخاب تان را برای خانواده به اثبات برسانید‌. از طرفی از خانواده بخواهید دلایل بر هم‌ خوردن ازدواج قبلی ان اقا را بررسی کنند تا زمانی که دلایلی بر نامناسب بودن ایشان نیافته اند، بی جهت مانع شما نشوند. راهکار مکمل بعدی این است‌ که از خانواده بخواهید که امکان مراجعه به مشاور خانواده را برای شما فراهم کرده و اجازه دهند که مشاور بین‌ شما قضاوت کند.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.