ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 20 ساله )

سلام. من حدود یه سالی هست با یه نفری هستم. باهاش رابطه داشتم و در اولین رابطه مون خونی نیومد. بعد که رفتم دکتر گفتن پرده ات حلقوی هستش. بعد از اون با هم رابطه داشتیم و اینکه هنوز هم داریم. همدیگه رو هم خیلی دوست داریم. نمیدونم قصدش ازدواجه یا نه. هر دفعه که میپرسم میگه دو دلم ولی نمیخوام تو رو از دست بدم صبر کن و.... منم نمیدونم چیکار کنم؟ من میخوام برم پرده ام رو ترمیم کنم و دیگه باهاش رابطه نداشته باشم بنظرتون خوبه؟


مشاور (خانم کرمانی)

سلام همراه گرامی؛ سپاس از اعتماد شما به راسخون،امیدوارم این پاسخ بتواند راهگشای شما باشد.
دوست عزیز فرمودید که با آقایی رابطه جنسی داشتید و الان مردد هستید که ادامه بدهید یا نه؟ دوست عزیز در ابتدا باید ببینید که خودتان در یک رابطه دنبال چه چیزی هستید؟ اگر می خواهید یک رابطه به ازدواج ختم شود مطمئن باشید در روابطی که قبل از ازدواج رابطه جنسی برقرار شده هرگز ازدواج رخ نمی دهد و یا درصد آن بسیار پایین است و اگر هم منجر به ازدواج شود این موضوع روی زندگی مشترک شما بی تاثیر نیست. بخصوص که این آقا همین حالا هم دو دل هستند یعنی دو دل برای ازدواج و تعهد و مسئولیت، خب طبیعی ست چون شما قبل از ازدواج و تعهد نیازهای او را براورده کردید پس او هم دلیلی برای پذیرفتن مسئولیت و تعهد نمی بیند و در واقعا الان هم فقط رابطه با شما را می خواهد. دوست عزیزم اینگونه روابط می تواند برای خانمها از هر لحاظ چه عاطفی و روحی و چه از نظر وجهه ی اجتماعی آسیب زننده تر باشد تا برای آقایان.
همراه عزیز توصیه می کنم به عنوان یک روانشناس از روابط اینگونه و بدون چارچوب که می تواند بسیار اسیب زننده باشد دوری کنید. شما بسیار جوان هستید و اینگونه روابط بی هدف می تواند آینده شما را در خطر قرار دهد. توصیه می کنم اگر روابطی می خواهید به هدف ازدواج، برای آشنایی و شناخت طرف مقابل باشد و دارای چارچوب تا از داشتن این روابط ضرر و آسیبی متوجه شما نشود.
در پناه حق موفق و عاقبت بخیر باشید.