منیره یکدانه ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 36 ساله )

سلام وقت بخیر
بنده یک یاهومیل دارم که چون مدت زیادی ازش استفاده نکردم پسورش را فراموش کرده بودم. از روش های بازیابی هم نمیتونستم استفاده کنم چون به ایمیلی که موقع ثبت نام برای بازیابی وارد کردم دسترسی ندارم ( در واقع چون زمانی که این ایمیل را ساختم خیلی ناشی و مبتدی بودم یک ایمیل که واسه خودم نبود را وارد کردم)
حدود یک ماه سعی کردم با زدن پسوردهایی که به خاطر داشتم وارد ایمیلم بشم تا اینکه بالاخره پسورد درست را به خاطر آوردم و وارد کردم اما یاهو اجازه دسترسی بهم نمیده و میگه به خاطر حرکات مشکوک ( وارد کردن پسوردهای اشتباه متوالی ) باید پسورد را تغییر بدی و منو هدایت میکنه به همون ایمیلی که بهش دسترسی ندارم .
مکالمه زبان انگلیسیم هم خوب نیست که بتونم با پشتیبانی یاهو تماس تلفنی بگیرم . یکبار امتحان کردم ولی موفق نشدم .
واقعا کلافه شدم چون داخل اون ایمیل پیغام مهمی دارم که شغلم بهش وابسته هست و اگر نتونم اون ایمیل را باز کنم شغلم را از دست خواهم داد . لطفا کمکم کنید . ممنونم


مشاور (ali mohebbi)

با عرض سلام
قوانین سایت ها برای بازیابی رمز از سوی شرکت سازنده مشخص می شود و قابل تغییر نیست، ولی برای ورود به ایمیل شما می توانید با اینترنت و کامپیوتر دیگری سعی در ورود به ایمیل یاهو نمایید(یاهو به ip شما حساس شده است). و همچنین سایت های مهم مثل سایت یاهو بعد از گذر زمان مشخص (مثلا 3 روز) ip های بلاک شده را آزاد می کند و شما مجددا دسترسی خواهید داشت.

با تشکر