الهه ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

به نام خدا
واقعا برام سوال سده که اگه این مملکت اسلامی است و بر پایه‍‌ی رهنودهای امام علی (ع) چرااین همه دزدهای کلان صورت میگرد و هیچکدوم از سران کشور هیچ بیانیه‌ای در این بابت نمی‌دهند و تنها قوه قضاییه هرچند یکبار میگوید که در حال بررسی است!!!!
مگر نه اینکه مراجع تقلید باید در اجتماع حضور مسمتر و پررنگ داشته باشند چرا همه سکوت کرده‌اند؟!!!!!
2) چرا وقتی یکی دزدی میکند نام را به طور واضح نمیگویند و چرا در تلویزیون این دزدهایی که دزدی‌های کلان کرده‌اند را نام نبرده یا شطرنجی میکنند مگر نه‌اینکه به گفته امام علی اینها میخواستند آبروی مملکت اسلامی و حکومت اسلامی را ببرند و باید آبرویشان برده شود و امام علی این چنین آدم‌هایی را دستور دادند در نماز جمعه تازیانه بزنند
پس چرا این همه تفاوت؟!!!!!!!!!!!


مشاور (sayed mojtaba navab)

با عرض سلام و با آرزوی سعادت و سلامت برای خواهر گرامی! از سوال بسیار مفید و زیبا و جالب شما ممنونم! با کمال احترام به نظام مقدس و روحانیت محترم و مراجع عظام تقلید ، نکته ای را می خواستم یادآور شوم در باب مهدویت . یکی از اسراری که در تعویق امر فرج مولا می باشد همین است که باید همه اقشار و افراد مختلف بشر از روشنفکر و قشر کارگر و قشر روحانیون و اساتید دانشگاه و معنویت گرا ها و مادی گراها و سرمایه داران و سرمایه خواران و انسان های صالح و فاسد و همه بیایند چند صباحی حکومت نمایند و با چشم سر و دل ببینند و به این یقین برسند که تا صاحب اصلی که خدا قرارداده نیاید این امر محقق نشده و جهان روی عدالت صحیح و مطلق را نخواهد دید. البته این بدان معنا نیست که بنشینیم و دست روی دست بگذاریم نه با تمتم قوا در راه احقاق عدالت می کوشیم تا همچون مولایمان علی ع در راه عدالت یا سرورمان حسین ع در راه اصلاح امت رسول الله شهید شده به احدی الحسنیین برسیم. در مورد حکومت ما نیز رهبر عزیزمان امام خامنه ای حفظه الله چند وقت پیش در دیدار با خبرگان جمله ای فرمودندبه این مضمون که فکر نکنید مات می توانیم عدالت را در نظام کنونی جهان محقق کنیم بلکه فقط داریم این تمرین را به خودمان و این گونه نظام عدالت محور را به عالم معرفی مقدماتی می نماییم تا ان شاء الله قلبها و عقلها برای ظهور حضرت یار مهیا رتر باشد. به امید آن روز . بیاری از ایرادات شما وارد است اما چه کنیم که در سیستم سیاسی و اجتماعی کنونی احقاق چنین عدالتی سخت شده است و باید با تمام قوا خمینی وار به میدان آمد و کو روح الله و کو ..... موفق ، موید و پیروز و سربلند باشید!