حسین ( تحصیلات : دیپلم ، 25 ساله )

*** یا سریع الرضاء ***
-سلام علیکم مشاور عزیز- حالتون خوبه؟! امیدوارم هر جا که هستید سلامت و موفق باشید و از این که هوای ما کاربران رو دارین از شما سپاسگذارم. یک سوال داشتم که از شما می خوام رک و صریح پاسخ اون رو عنایت کنید.

(( نظر شما درباره کسب درآمد از طریق اینترنت و وب چیست؟ آیا این کار اشکال شرعی در پی ندارد؟ مخاطبان وب سایت من عموما دانشجویان IT/ICT، نرم افزار،سخت افزار و یا افراد متخصص هستند که می توانند به طور رایگان اطلاعات، تحقیقات، آموزش ها و مقاله های مورد نیاز خود را دانلود نمایند. محتوای سایت کاملا قانونی است و قانون کپی رایت به صورت کامل در آن رعایت می شود. اما در آمد سایت من از طریق تبلیغات کلیکی شرکت های بزرگ و معتبری نظیر گوگل ادسنس و ... تهیه می شود. از تبلیغات زرد هم متنفرم چون به عقیده من این طور پول درآوردن واقعا بی اشکال هم نیست. اما با شرکت های معتبری نظیر گوگل ادسنس و ... که واقعا تبلیغات کارآمد و مفیدی دارند موافقم از همین رو این دست از تبلیغات را در سایتم می پذیرم.)) لطفا نظر خود را در مورد کسب این جور درآمد ها بفرمایید. مرجع تقلید من: حضرت آیت الله سیستانی* خدا پشت و پناهتان


مشاور (hassan najafi)

سلام دوست گرامی ممنون از لطف شما . چنانچه سايت هاي فاسد و مفسدي نباشد، و متعلّق به کشورهاي محارب نظير اسرائيل و آمريکا نباشد، و مفسده اي در پي نداشته باشد، و از بازديدکنندگان پولي نگيرند، و فقط به آنها جايزه يا حقّ الزحمه اي بدهند، اشکالي ندارد.