عباس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 29 ساله )

سلام خسته نباشید
من یک مشاوره اقتصادی مذهبی داشتم
حقیقتا من یک خونه ای خریدم در حین خرید این خونه از همه لحاظ خیلی اذیت شدم ، می خواستم معامله را فسخ کنم استخاره بد اومد . در نتیجه خونه را پس ندادم و الان هم که داخل خونه هستم می بیینم خانواده و خودم خیلی اذیت هستم .
بی زحمت بگید چیکار کنم خسته شدم . خودم خیلی سرزنش می کنم که این خونه را بدون مشورت خریدم . دچار روحیه بد و ضعیف شدم . همش فکر می کنم تقصیر استخاره و خدا شده است . و....


مشاور (salamat n)

دوست گرامی اشکالی ندارد به هر حال شما جوان هستید و شاید تجربه کافی را نداشتید اما باید بدانید که برای چنین اموری اول باید مشورت کنید با افرادی که تخصص دارند . نمیشود در این کارها زود بروید استخاره بگیرید و همه کاسه کوزه ها را سر خدا بشکنید . نه اینطوری صحیح نیست شما عقل دارید میتوانید تجزیه تحلیل کنید باید اول خودتان تصمیم بگیرید دوم از اهل فن سوال کنید و مشورت بگیرید اگر واقعا نتوانستید انتخاب کنید می توانید استخاره کنید آنهم موقعی که بین دو امر خیر واقع شده اید. در نتیجه شما الان ممکن است مورد انتقاد دیگران قرار بگیرید چرا چون نظر انها را لحاظ نکرده اید . از خدا طلب خیر کنید و به او توکل کنید ان شاء الله انچه خیر است محقق می شود . موفق باشید .