د ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 27 ساله )


با سلام
من 2 سال است كه ازدواج كردم
مادر شوهرم در زندگیم بسیار زیاد دخالت میكند.همسرم كمی دهن بین است.به من میگوید تو نه فكر كن نه حرف بزن.
عروسه 2ماهه بودم همسرم به خاطر تاثیرات حرفای مادرش، در خانه مادر شوهرم مرا كتك زد و بعد به مادرش گفت این عروسی كه تو میخاستی تحویل بگیر.
من یك جاری دارم كه تا به حال ندیدمش ورفت و آمدش را كامل با خانواده شوهرم قطع كرده و خانواده شوهرم میخواهند من مثل او نشوم برای همین هر كاری میكنند.
در این اواخر بر سر مساله ی بسیار كوچكی همسرم طوری مرا كتك زد كه بینی ام شكست وخیلی زجر كشیدم.خودش هم كلی گریه وزاری كرد و اظهار پشیمانی،من هم وقتی پشیمانی اش را دیدم به خانواده ام هیچی نگفتم.و او قول داد مرد ایده آل زندگی شود و دیگه هرگز مرا اذیت نكند عصبی نشود و...
ولی فقط 1ماه توانست به حرفش عمل كند
در نهایت 1ماه پیش بر سر دخالتهای مادر شوهرم با همسرم بحثم شد و او به من گفت تو همسر ایده آل من نیستی و من هرگز از تو بچه دار نمیشوم.من هم گفتم پس برای چی باید در این خانه بمانم؟مرا به خانه ی پدرم ببر.او مرا به خانه ی پدرم آورد و كلید های خانه را هم ازم گرفت.
الان یك ماه و نیم است كه خانه ی پدرم هستم نه شوهرم ونه مادر شوهرم هیچ سراغی از من نگرفتند.
مادرم دو بار به شوهرم زنگ زد قرار شد شوهرم باهاش تماس بگیره كه تماس نگرفت.بعد هم دیگر تلفن مادرم را جواب نداد.
آیا ادامه این زندگی فایده دارد؟الان من باید چیكار كنم؟
لطفا راهنمائیم كنید


مشاور (خانم مامن پوش)

با سلام و تشکر از انتخاب ما خانم گرامی ، در مسائل زناشویی دو طرف درگیر هستند و صحبت های دوطرف باید شنیده شود . مسئله شما پیچیده است و نیاز است بصورت حضوری توسط روانشناس مورد بررسی قرار گیرد . همچنین ازدواج یک امر مقدس و مهم است که نیاز است الان که شما و همسرتان به مشکل برخورده اید ، یکبار دیگر به زندگیتان فرصت دوباره بدهید . نکته : رابطه شما و همسرتان بدرستی شکل نگرفته است . اگر محبت و علاقه بین دو نفر شکل بگیرد و بتوانند آن را حفظ کنند ، نیازهای یکدیگر را برطرف کنند و الویت زندگی هم باشند کمتر کسی میتواند مانع آنها باشد . قبل از اینکه دیر شود با همسرتان تماس بگیرید و یک قرار بیرون از خانه با او بگذارید . بدون دعوا و درگیرشدن با همدیگر صحبت کنید . او را متهم نکنید . اگر او خواهان زندگی با شما بود همراه هم نزد یک روانشناس بروید . موفق باشید .