امیررضا ( تحصیلات : سیکل ، 14 ساله )

با سلام
حدودا چند ماه پیش (خرداد ماه)بیضه چپم درد شدیدی گرفت به پزشک عمومی مراجعه کردیم و معاینه کرد و احتمال پیچ خوردگی بیضه رو رد کرد و البته برای اطمینان عکس رادیولوژی هم داد و من هم که ساعت 7 صبح امتحان داشتم تا ساعت 3 صبح درگیر قضیه رادیلوژی سونوگرافی بودم و یادمه مطب رادیولوژی که رفتم (رادیولوژی دکتر اظهری)خیلی مورد اطمینان بود .
و دکتر گفت که مشکلی وجود نداره اما گفت تا یه هفته زیر ناحیه کیسه بیضه باید جوراب گوله شده بذارم که به عنوان پایه بیضه رو نگه داره و از فشار زیادی جلو گیری کنه و با این وجود الان در این چند ماه من به طور مداوم درد بیضه دارم و بیضه چپم یه مقدار بزرگتر از راستیه است
و با کوچکترین ضربه ای به اون ناحیه واقعا دنیا واسم سیاه میشه


مشاور (دکتر سیف الله محسنی)

با عرض سلام و ارادت: اولاً معمولاً بیضه ها دقیقاً به یک اندازه نیستند دوماً: پیچ خوردگی درد خیلی شدیدی دارد و به نظر نمی رسد مشکل شما این مسئله باشد. سوماً ممکن است ضربه خفیف و یا شلوار خیلی تنگ پوشیده باشید. ضمناً خودارضایی نیز گاهاً این مسئله را بوجود می آورد. لذا بهتر است اولاً هر 8 ساعت از قرص بروفن و یا هر 6 ساعت از قرص استامینوفن جهت کاهش درد استفاده کنید و اصلاً شلوار تنگ نپوشید و اگر درد همچنان ادامه داشت حتماً به متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری (اورولوژیست) مراجعه کنید.