سرپرست اوقاف و امورخیریه مهدیشهر گفت : به 250 دانش آموز بی‌بضاعت کمک هزینه تحصیلی اهدا شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف استان سمنان، محسن براتی در جمع خبرنگاران گفت: این کمک هزینه های تحصیلی در طرحی به نام مهر تحصیلی که در سراسر کشور برگزار می‌شود به دانش‌آموزان مهدیشهری اهدا شد.
 
وی افزود: با همکاری کمیته امداد شهرستان مهدیشهر توانستیم تعدادی از این دانش‌آموزان بی‌بضاعت را شناسایی کرده و به تناسب مشکلاتی که داشتند، به آن‌ها کمک کنیم.
 
وی تأکید کرد: این مساعدت در قالب بسته‌هایی شامل نوشت‌افزار بوده تا دانش آموزان بتوانند بخشی از ملزومات تحصیلی خود را تأمین کنند و به این ترتیب ما توانسته باشیم بخش کوچکی از مشکلات پیش روی پیشرفت این گروه از دانش‌آموزان را از سر راهشان برداریم.
 
وی اظهار کرد: خوشبختانه خیرینی که در این زمینه فعال هستند برای کمک به این قشر ناتوان جامعه تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کرده‌اند تا دیگر ما دانش‌آموز ناتوانی از نظر مالی نداشته باشیم که نتواند به این دلیل درتحصیلات دچارمشکل شود.
 
وی افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم تا آثار اجتماعی این کارهای خدا پسندانه را منتشر کنند تا مردم جامعه هم از مشکلات برخی از قشرهای ضعیف با خبر شوند و برای کمک به آن ها اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.
/2759/