سازمان اوقاف و امور خیریه با گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی سال 88 این حماسه را بیانگر بصیرت بی نظیر ملت ولایت مدار ایران اسلامی وآب سردی بر آتش فتنه گران صهیونیستی دانست.
 
به گزارش راسخون، در این بیانیه آمده است : حماسه 9 دی با مدیریت مقام معظم رهبری و دشمن شناسی و ولایت مداری ملت ایران،فتنه شوم 88 را خنثی و ناکام گذاشت و انقلاب اسلامی را تحکیم بخشید.
 
در این بیانیه تأکید شده است؛ بدون شک این حماسه عظیم در تاریخ ماندگار وجاودان باقی خواهد ماند و ابعاد این حرکت عظیم ملت ایران که سرفصل تازه ای در پویایی ودشمن شناسی ملت ایران بود روز به روز بیشتر آشکار خواهد شد.
 
این بیانیه می افزاید : بدون شک آنچه باعث به جوشش آمدن غیرت دینی و احساسات دین خواهانه و ولایت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شد ،علاقه وصف ناشدنی مردم ایران به ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و اهل بیت مظلوم ایشان وحصن حصین ولایت است و این حماسه ولایت مداری ملت ایران را به رخ دنیا کشید.
 
سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر از این حرکت بزرگ ملت ایران بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می کند و اعلام می دارد تمام توان خود را برای حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی واصول تابناک این نهضت حسینی به کار خواهد بست.
 
روابط عمومی سازمان اوقاف وامورخیریه
/۲۷۵۹/