حافظ کل قرآن اظهار برخی نکات از سوی برخی مبنی بر بی فایده بودن حفظ را رد کرد و افزود : متاسفانه گاهی برخی بزرگان نیز این را می ‌گویند در صورتی که حفظ قرآن مزایای زیادی دارد و این سخنان تنها موجب...
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام احمد معتمدی گفت: باید تبلیغات بیشتری در موسسات و مراکز قرآنی صورت بگیرد تا استقبال عمومی از مسابقات اوقاف قم بیشتر شود.
 
وی ادامه داد: من در سن 17 سالگی قرآن را حفظ کردم و معتقدم اگرچه حفظ ممکن است مانند مداحی و قرائت منافع مادی چندانی نداشته باشد اما توفیقی برای انسان است تا با قرآن مانوس باشد و کمتر به سمت گناه کشیده شود.
 
معتمدی تقویت سطح استعداد و حافظه را از جمله برکات جفظ دانست و افزود: این تاثیر با به خوبی در زندگی خوادم مشاهده کرده ام.
 
وی اظهار برخی نکات از سوی برخی مبنی بر بی فایده بودن حفظ را رد کرد و افزود: متاسفانه گاهی برخی بزرگان نیز این را می ‌گویند در صورتی که حفظ قرآن مزایای زیادی دارد و این سخنان تنها موجب کم انگیزگی در افراد می‌شود.
 
وی بیان کرد: مسابقات قرآن اوقاف قم در این دوره خوب برگزار شد و نفس برگزاری آن موجب تقویت انگیزه در افراد برای فعالیت بیشتر در حوزه قرآن کریم است.
 
یادآور می‌شود سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم از 8 دی تا 13 این ماه در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سیدعلی علیه السلام در حال برگزاری است.
/2759/