قائم مقام سازمان اوقاف با بیان اینکه ساخت بیمارستان قیدار نبی(ع) موجب بهره‌مندی بیشتر مردم از امکانات درمانی خواهد شد، گفت : این بیمارستان با مشارکت اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی احداث می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه هماهنگی ساخت بیمارستان قیدار نبی(ع) اقدامات اوقاف استان زنجان را در ساخت پروژه‌های عمرانی موقوفه مثبت ارزیابی کرد.
 
عابد با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه‌ها به توسعه و بهره‌وری بیشتر از موقوفات کمک می‌کند، بیان کرد: با این اقدامات مردم نیز تشویق به انجام سنت حسنه وقف خواهند شد.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه با تاکید بر اعتمادسازی بین مردم در زمینه هزینه‌کرد موقوفات و بهره‌وری و توسعه آنها گفت: این امر با اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها ممکن می‌شود.
 
وی همچنین با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون اوقاف در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه گام برداشته است.
 
عابد با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اوقاف در راستای ساخت و اجرای پروژه‌های متعدد وقفی اظهار داشت: این اقدامات با در نظر گرفتن عمل امینانه به نیات واقفان انجام شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه بهره‌مندی مردم از عواید موقوفه و نتایج مثبت انجام سنت حسنه وقف در جامعه از اهداف اوقاف در عملکرد است، تصریح کرد: تلاش سازمان اوقاف ایجاد رفاه بیشتر برای مردم، بهره‌مندی بیشتر مردم از امکانات و جلب مشارکت‌های مردمی در اجرایی کردن سنت حسنه وقف است.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به ساخت بیمارستان قیدار نبی(ع) اضافه کرد: ساخت این بیمارستان موجب بهره‌مندی بیشتر مردم از امکانات درمانی خواهد شد.
 
در ادامه این جلسه در زمینه نحوه ساخت بیمارستان قیدار نبی(ع)، مشارکت علوم پزشکی و اوقاف در ساخت این مجموعه مباحثی مطرح شد.
 
گفتنی است، در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، معاونان اوقاف استان زنجان، معاونان دانشگاه علوم پزشکی، روسای اوقاف و امور خیریه و جمعی از کارشناسان اوقاف حضور داشتند.
/2759/