رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال ساخت این اداره تالار احسان است، گفت : این تالار با هدف فراهم ساختن ازدواج آسان جوانان در حال ساخت است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با ارائه گزارشی از وضعیت ساخت پروژه‌های عمرانی از محل عواید و درآمدهای موقوفات در این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال ساخت این اداره تالار احسان است.
 
وی با ارائه گزارشی از وضعیت ساخت تالار احسان خدابنده تصریح کرد: این تالار با هدف فراهم ساختن ازدواج آسان جوانان در حال ساخت است که درصد پیشرفت فیزیکی آن بیش از 80 درصد است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ساخت مجتمع اداری، خدماتی و درمانی شهرستان خدابنده در هفت طبقه را از دیگر بهره‌وری‌های انجام شده از محل موقوفات اعلام کرد و گفت: این مجتمع در قالب 70 واحد تجاری، پارکینگ عمومی به گنجایش 270 خودرو ساخته خواهد شد.
 
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از موقوفات شهر قیدار نبی (ع) ارائه کرد و گفت: این شهر به صورت کلی موقوفه است.
 
وی با اشاره به وجود بیش از 11 هزار رقبه موقوفات در قیدار نبی (ع) تصریح کرد: همه تلاش اوقاف افزایش و بهره‌وری هرچه بیشتر از عواید موقوفات در این شهر و بهره‌مندی مردم از امکانات است.
/2759/