نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف وامورخیریه با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی را به سمت مسئول جدید مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه منصوب کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامورخیریه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف با صدور حکمی با قدردانی از تلاشهای ولی یاراحمدی مسئول سابق این مرکز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی را به سمت مسئول جدید مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامورخیریه منصوب کرد.
 
در مراسم اعطای این حکم، رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه در سخنانی با اشاره به تلاشهای مضاعف ولی یاراحمدی مسئول سابق مرکزامور قرآنی گفت : با تلاش وافر واهتمام مضاعف اقای یار احمدی امروز مسابقات بین المللی وسراسری قرآن کریم در جایگاه خوبی قرارگرفته است و مقام معظم رهبری هم در دیدار شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بین المللی اظهار رضایت کردند.
 
وی در ادامه با قدردانی از تلاشها ی رئیس سابق مرکز امور قرانی از همه کارکنان این مرکز وهمکاران اداره کل اوقاف استان اذربایجان شرقی میزبان سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم، درخواست کرد تمامی تلاش خود را برای برگزاری کیفی تر این دوره ازمسابقات به کار بگیرند.
 
همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی با صدور حکمی ولی یاراحمدی را به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور قرآنی منصوب کرد.
/2759/