نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه رویکرد جدید اوقاف به نام وقف های مشارکتی، از ارزش بالایی برخورداراست، اظهار کرد : به ثمر رسیدن بیمارستان تخصصی سرطان در شهر ری دستاورد خوبی در این زمینه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، شهلا میر‌گلوی‌‌بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وقف در جامعه گفت: وقف سنت حسنه ای است که از بهترین اعمال ماندگار محسوب می شود.
 
وی با اشاره به اینکه وقف ارتباط تنگاتنگي با مصالح عمومي دارد ، تصریح کرد : در جامعه ای كه اختلاف طبقاتي زياد است، به وسيله سنت حسنه وقف، ثروتمند به فقير مي‌انديشد و این مهم موجب می شود، بسیاری از نيازمندي هاي عمومي برطرف شود.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه رویکرد جدید سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به نام وقف های مشارکتی، از ارزش بالایی برخورداراست، اظهار کرد : به ثمر رسیدن بیمارستان تخصصی سرطان در شهر ری دستاورد خوبی در این زمینه است.
 
میر‌گلوی‌‌بیات با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برای اجرای دقیق این طرح در زمینه سلامت باید اقداماتی انجام دهد، ادامه داد : ایجاد معاونت سلامت در این سازمان امری الزامی است زیرا در این زمینه تخصص برای نیازسنجی، یک نیاز اساسی تلقی می شود.
 
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اوقاف نظیر طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان طی ایام ماه محرم و با تاکید براینکه تمام دستگاه های کشور باید به کمک اوقاف بیایند، تاکید کرد : براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی امری الزامی است.
/2759/