سخنگوی سازمان اوقاف در بازدید از روند اجرایی نخستین مرکز ‏همودیالیز موقوفه ‌ای کشور در قزوین اظهار کرد : با احداث این مرکز ‏در آینده ای نه چندان دور شاهد ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت، بهداشت و درمان برای مردم این منطقه ‏باشیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه ، حسن ربیعی ، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: این سازمان آمادگی تأسیس دانشکده علوم قرآن و حدیث در استان قزوین را هم دارد.
 
وی ادامه داد: برای ایجاد این دانشکده در استان قزوین باید سیر مراحل تصویب طرح با توجه به ظرفیت‌های استان قزوین طی شود.
 
وی عنوان کرد: شرایط مشارکت همه اجزای استان در تأسیس این دانشکده، باید سنجیده شود و همه مسئولان استان باید برای ایجاد و راه ‌اندازی این دانشکده احساس مسئولیت کنند.
 
ربیعی تأکید کرد: فقط طرح موضوع راه ‌اندازی دانشکده علوم قرآنی و حدیث مسئله را حل نمی کند، بلکه اگر بر اساس اینکه قزوین یک استان دانشگاه محور است و کمبودی در این حوزه حس می شود، باید با در نظر گرفتن شرایط نسبت به اعلام نیاز و رفع موانع تأسیس آن اقدام کند.
 
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین ‌الملل سازمان اوقاف همچنین در بازدید از روند اجرایی نخستین مرکز ‏همودیالیز موقوفه ‌ای کشور در قزوین اظهار کرد: انشاء الله با احداث این مرکز ‏در آینده ای نه چندان دور شاهد ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت، بهداشت و درمان برای مردم این منطقه ‏باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: استان قزوین یکی از استان های برتر در حوزه فعالیت های عمرانی به خصوص در حوزه ‏سلامت و بهداشت است و امیدواریم با توسعه و بهره برداری از پروژه های استان چه در حوزه سلامت مانند ‏درمانگاه خیریه شهر بیدستان، مرکز همودیالیز و چه در حوزه مسکن مانند پروژه 160 واحدی شهر بیدستان موجبات ‏توسعه فرهنگ وقف و همچنین استفاده مردم از برکات وقف را فراهم سازیم.
/2759/