کاشمر چهار موقوفه در حوزه خدمات درمانی با نیت کمک به درمان بیماران بی بضاعت  و کم بضاعت دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام خلیلی رئیس اداره اوقاف کاشمر گفت : در خصوص طرح مهر تندرستی که برای دومین سال در استان برگزار می شود چهارموقوفه در شهرستان کاشمر وجود دارد.
 
وی افزود : درآمد سالیانه یک باب منزل مسکونی که توسط زهرا ساده دل وقف شده صرف موسسه هيئت امناي توانبخشي كم توان ذهني رمضان كاشمر می شود.
 
خلیلی گفت : همچنین یک سهم از مدار 12 سهم شش دانگ قنات و مزرعه شیرین در پایین ولایت کاشمرتوسط واقف خیر اندیش سید محمود رئیس احمدی و مقداری آب و اراضی روستای فرگ توسط عصمت السلطنه تیمور تاش بانیت صرف هزینه های بیمارستان عصمتیه صورت گرفته است.
 
رئیس اداره اوقاف کاشمردر خصوص چهارمین موقوفه حوزه سلامت این شهرستان عنوان کرد : غلمرضا ذبیح اله روحانی سه داگ از شش دانگ مزرعه اسماعیل آباد را با نیت مصارف ضروري بيمارستان و دار ا لشفاء حضرت ابوا لفضل(عدر این شهرستان وقف کرده است.
 
وی در پایان درآمد سالانه این موقوفات را بیش از 60 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : این وقف ها در سالهای گذشته صورت گرفته که امید است در سال جاری شاهد وقف های جدید درحوزه سلامت باشیم.
/2759/