ویرایش عکس شهریور 99

مدیر مرکز اسلامی برزیل با حضور در دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین طالب حسین خزرجی مدیر  مرکز اسلامی برزیل با حضور در دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی،ضمن دیدار و گفتگو ،گزارشی از فعالیتهای مرکز اسلامی برزیل و موسسات تابعه در سنوات اخیر را ارائه کرد.
 
بر اساس این گزارش: در این دیدار با توجه به ایجاد موج جدید اسلام ستیزی در کشورهای غربی و سلطه چتر رسانه ای غربی بر فراز این منطقه، بر لزوم و اهمیت گسترش تبلیغات هوشمندانه دین مبین اسلام و استفاده از شیوه های نوین و ماندگار در آمریکای جنوبی تاکید شد.
 
آیت لله العظمی جوادی آملی در این دیدار به لزوم ایجاد مراکز فرهنگی آموزشگاهها و دانشکده ها ی علوم اسلامی، علوم قرآنی، فقه و اصول و اخلاق در منطقه آمریکای لاتین جهت آشنایی مردم این خطه با جوهره اسلام واقعی اشاره نمودند.
 
در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین خزرجی  لوح تقدیری به پاس خدمات فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در سفر اخیر وی در دسامبر 2014 (دیماه 93) به برزیل و دیدارهای مختلف با جامعه مسلمانان به وی تقدیم نمود.
 
همچنین در دیدار حجت الاسلام والمسلمین خزرجی با بخش بین الملل دفتر آیت‌الله العظمی جوادی ادامه همکاری ها و گسترش فعالیت ها مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.
/2759/