رئیس هیئت امناء امامزاده عاقب(علیه السلام) شهر ایوانکی نقش همایش ملی میقات الرضا(علیه السلام) را در شناخت بقاع متبرکه استان سمنان بسیار مؤثر دانست. 
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، رحمان شصتی گفت: برگزاری این همایش کمک شایانی به معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان کرد و از این پس آستان مقدس امامزادگان استان سمنان شاهد حضور خیل مشتاقان جهت زیارت بقاع متبرکه خواهند بود.
 
وی به استقبال کم نظیر استان‌های مجری طرح از این همایش اشاره کرد و گفت: مسئولین با دید وسیع و آینده نگر به این طرح نگاه می‌کنند و امید است در اجرای هرچه بهتر این طرح کوشا باشند.
 
رئیس هیئت امناء امامزاده عاقب(علیه السلام) شهر ایوانکی همچنین گفت: هیئت امناء بقاع متبرکه استان سمنان نیز استقبال خوبی از این طرح به عمل آوردند و آماده ارائه خدمات در قالب این طرح به زائرین و مسافرین حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) هستند.
 
شصتی در ادامه افزود: حضور وزیر کشور در این همایش بسیار مؤثر بود و نشان از عزم جدی دولت و مسئولین در جهت عمران و آبادانی همه جانبه بقاع متبرکه دارد.
وی تصریح کرد: با تمام توان در جهت انجام برنامه‌های این طرح می‌کوشیم و آماده همکاری با مسئولین این استان و شهرستان گرمسار هستیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر ایوانکی همچنین یادآور شد: با توجه به نزدیکی ایام سال نو، بازتاب اخبار این همایش در سطح کشور می‌تواند کمک شایانی در جهت معرفی بقاع مجری طرح باشد و مردم را از امکانات و خدمات این امامزادگان آگاه نماید.
 
وی به موقعیت بسیار مناسب آستان مقدس امامزاده عاقب(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: نزدیکی به جاده اصلی با توجه به اینکه این امامزاده به عنوان پیشانی امامزادگان استان سمنان می باشد، امتیاز خوبی برای شهر ایوانکی محسوب می‌شود و باید از این فرصت حداکثر بهره برداری صورت گیرد.
/2759/