سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در بیانیه این سازمان با گرامیداشت سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیمی که تمامی قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند موجب شد تا ملتها جذب پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی شوند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: علی رغم آنکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث، از همان روزهای نخست انقلاب، از هیچ توطئه و فشاری برای خاموش کردن حرکت عظیم و پرخروش ملت ایران، فروگذاری نکردند و این دشمنی ها تا امروز هم ادامه دارد، اما ملت ایران در برابر تمامی این شرارت ها و خباثت ها ایستادگی کرده و به پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی نیز نائل آمده است.
 
سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: ملت قهرمان ایران در یوم ا... 22 بهمن این بار نیز با حضور گسترده و دشمن شکن خویش در راهپیمایی به دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهد داد که حاضر نیست در عرصه های بین المللی ذره ای از دستاوردهای خود در زمینه های علمی و هسته ای کوتاه بیاید.
 
در پایان این بیانیه، از سوی سازمان اوقاف، ادارات اوقاف سراسر کشور، اصحاب وقف، متولیان موقوفات، هیات های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور از اقشار مختلف مردم عزیز ایران برای حضور حماسی، سرنوشت ساز و دشمن شکن در راهپیمایی پرشکوه یوم ا... 22 بهمن دعوت به عمل آمده است.
/2759/