مدیر کل اوقاف استان همدان گفت : مردم ایران با حضور به موقع در صحنه این را به دشمنان گوشزد کرده اند که ما هیچ ‌گاه از آرمان ‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اظهار داشت: مردم از ابتدای انقلاب نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلانی داشته و همواره این حضور را ثابت کرده اند.
 
مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: با اینکه چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می ‌گذرد اما حضور همیشگی مردم در صحنه باعث دلگرمی مسئولین بوده و همین مردم انقلاب را حفظ کرده اند.
 
وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه بیان کرد: مردم ایران اسلامی در هر موقعیتی که نیاز به حضور آنان بوده با انسجام و اتحاد در صحنه حضور داشته اند.
 
وی با اشاره به حمایت همیشگی مردم از ولایت فقیه افزود: مردم ایران بسیار متدین و بزرگوار بوده و همیشه پشت سر امام و رهبرشان بوده اند.
 
مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: مردم ایران با حضور به موقع در صحنه این را به دشمنان گوشزد کرده اند که ما هیچ‌ گاه از آرمان ‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.
 
وی گفت: دشمنان بدانند که هیچ‌ گاه نخواهند توانست که در جمهوری اسلامی بین مردم و مسئولین نظام فاصله ایجاد کنند و این آرزو را به گور خواهند برد.
/2759/