رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان از وقف قطعه زمین یک میلیار ریالی در گرگان با هدف ابراز انزجار از اقدام موهن دشمنان اسلام و حمایت از پیامبر اسلام(ص) خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهار داشت : خیر نیک اندیش “علی اصغر محمد هاشمی “ ششدانگ عرصه واعیان یک قطعه زمین زراعی خود به مساحت 6500 متر مربع واقع در روستای مرزنکلاته را با هدف انزجار از اقدام دشمنان اسلام در توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص( وقف کرد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان خاطرنشان کرد : ارزش این موقوفه حدود یک میلیار ریال است که در راستای محکومیت جسارت به ساحت حضرت رسول(ص) و تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اسلام وقف شده است.
 
روح اله سلیمانی فرد این اقدام را تیری درچشم دشمنان دانست و افزود : یاد و نام پیامبر اسلام بعد از 1400 سال همچنان زنده و افتخار اسلام برای جهانیان و دیگر ادیان است از این رو مسلمانان با وقف خود اسلام را گسترش و نام حضرت محمد(ص) را بروی قلب جهانیان حک می کنند.
 
وی تصریح کرد : عواید این موقوفه در جهت اعتلای بیش از پیش نام نبی رحمت ورافت حضرت خاتم الانبیاء و سایر ائمه ( ع ) به خصوص سیدالشهداء و حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) در مسجد ابوالفضل العباس و مسجد امام حسین ( ع ) روستای مرزنکلاته صرف و خرج می شود.
/2759/