وزیر امور دینی بنگلادش خواستار بهره گیری از تجربیات سازمان اوقاف و امور خیریه کشورمان شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، "مطیع رحمان" وزیر امور دینی بنگلادش عصر امروز در دیدار با عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه سازمان اوقاف بنگلادش زیر مجموعه وزارت امور دینی است اظهار داشت : از آنجایی که ما سازمانی مشابه شما به نام اوقاف در بنگلادش داریم ، مایل هستیم برای آشنایی با مسائل اوقافی و تبادل تجربیات مذاکراتی را داشته باشیم.
 
وی با ابراز خرسندی از تأثیر گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشورمان گفت : ما می توانیم از اطلاعات ، تجربیات و سازماندهی شما در امر اوقاف در کشورمان بهره برداری کنیم.
 
مطیع الرحمان یادآور شد : ما در سازمان اوقاف بنگلادش که نیمی از مدیریت آن متعلق به عربستان است، دوست داریم که تبادل نظر داشته باشیم و سازمان دوجانبه ای با ایران تأسیس و راه اندازی کنیم و برای ارتقاء تعاملات با جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای منعقد کنیم.
 
وی تصریح کرد : نزدیک به 20 هزار موقوفه در بنگلادش وجود دارد که مساجد ، مدارس ، بیمارستان ها ، کارخانجات ، مراکز آموزشی و دانشگاهی را شامل می شود.
 
در این دیدار عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه ، آمادگی سازمان اوقاف جمهوری اسلامی ایران را برای ارائه تجربیات از طریق انعقاد تفاهم نامه اعلام کرد.
/2759/