مسئول کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت : رسانه های36 کشور جهان برای پوشش خبری سی ودومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اعلام آمادگی کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم،«رضا مفید» در نشست مسئولان کمیته های 13 گانه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، با ارائه گزارشی از کمیته روابط عمومی و امور بین الملل اظهار داشت: کمیته روابط عمومی در سه بخش تولید محتوا، دیداری، شنیداری و سمعی و بصری، فعالیت خود را آغاز و موفقیت های خوبی بدست آورده است.
 
وی افزود: تاکنون بیش از 120 خبرنگار، گزارشگر و عکاس داخلی با ثبت نام در سامانه، آمادگی خود را برای پوشش خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در محل اجلاس سران در تهران اعلام کرده اند.
 
مسئول کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل با اشاره به ابتکار و نوآوری های این کمیته در زمینه برگزاری هر چه بهتر مسابقات قرآنی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور، با ایجاد دکور دیجیتالی تلاش شده است تا فضای معنوی و اسلامی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از غنای بیشتری برخوردار شود.
 
وی با تاکید بر این موضوع که امکانات سمعی، بصری و صوتی مناسبی برای محل برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم تدارک دیده شده است گفت: محور اصلی فعالیت های این کمیته بر مبنای مطالبات مقام معظم رهبری قرار دارد و در این راستا 5 نماهنگ مفهومی، تبلیغاتی و 3 تیزر به زبان های عربی، انگلیسی و فارسی برای اطلاع رسانی تهیه و آماده شده است.
 
مفید همچنین از تهیه و ارسال مجموعه مقاله سی و یک دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به صورت لوح فشرده و تولید 30عنوان خبر به رسانه ها خبر داد و تاکید کرد: تلاش بر این است که هر چه به زمان مسابقات نزدیک تر می شویم، فضای خبری و قرآنی را بیشتر کنیم.
 
وی در پایان یادآور شد:مقاله مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری از مدیران ، مسئولان و جامعه تولید و به رسانه ها ارسال شده و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است.
/2759/