دبیر ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از آغاز پذیرش و ورود متسابقان این دوره مسابقات از روز 24 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت : عملیات ورود و پذیرش متسابقان بیش از 80 کشور جهان تا روز 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، دبیرستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در نشست هماهنگی این ستاد با اشاره به اینکه نمایندگان بیش از 80 کشور جهان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کردند و تاکنون بلیت برای سفر نمایندگان بیش از 40 کشور تهیه شده است، اظهارداشت : پذیرش متسابقان امسال، از روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.
 
حسینی با اشاره به اینکه برای متسابقان برنامه های جانبی اعم از بازدید از باغ موزه دفاع مقدس ، بازدید از جماران ، ادای احترام به مقام شامخ امام راحل (ره) ، بازدید از کاخ نیاوران و ... برنامه ریزی شده است، گفت : در پایان این مسابقات همانند هرسال و به رسم مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران ، متسابقان و هیات داوران نشستی صمیمی با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف جهت طرح دیدگاهها و نظراتشان درباره مسابقات خواهند داشت.
 
دبیر ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ادامه داد : کتاب آشنایی با مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سه فصل؛ آشنایی با ایران و آشنایی با انقلاب اسلامی تهیه شده که به متسابقان ارائه خواهد شد.
/2759/