نشست اعضای کمیته های 13 گانه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در محل اجلاس سران برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، مهندس عبدالرضا عابد رئیس ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران اظهار داشت: تصمیم اولیه این بود که پیش از پایان نماز مغرب و عشاء برنامه های روزانه مسابقات پایان یابد، اما با عنایت نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف، برنامه های سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به دلیل حضور گسترده مردم تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: خوشبختانه، همکاران ما در سالن اجلاس با جان و دل برای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده اند، اما تقاضای من این است که از همه توان برای برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات استفاده شود.
 
عابد با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف تاکنون از جهت برگزاری مسابقات بین المللی قرآن از هیچ اقدام شایسته ای فروگذار نبوده است.
 
عابد اضافه کرد: عزیزان باید با هر آنچه در توان دارند، در محل برگزاری اجلاس حضور داشته باشند و بر اجرای هر چه بهتر برنامه ها نظارت کنند.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، پذیرایی شایسته و مناسب از مهمانان قرآنی داخلی و خارجی را متذکر شد و افزود: باید آنچه که درخور این مراسم قرآنی است، اجرا شود.در این نشست، اعضای کمیته های 13 گانه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، گزارش اقدامات خود را در خصوص برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام ارائه کردند.
/2759/