عضو مجمع نمایندگان استان قم، با اشاره به اینکه قرآن بهترین راه مقابله با توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت : «مجهز شدن به آموزه های قرآنی، کشور ما را در برابر دسیسه دشمنان که مبتنی بر از بین بردن بنیاد خانواده است خنثی می کند.
 
به گزارش راسخون، امیرآبادی در گفتگو با ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان این که یکی از مشکلات امروز جهان اسلام، توطئه رژیم صهیونیستی است که با حمایت های آمریکا، علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد. 
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان، به دنبال از هم پاشیدن جبهه متحد اسلامی در برابر کفار و دشمنان می باشند؛ به همین دلیل رژیم صهیونیستی و آمریکا عده ای افراد جاهل مسلمان نما را علیه سایر مسلمانان مسلح کرده و آنها را تشویق به کشتار امت اسلامی می کنند.
 
نماینده قم، با اشاره به اینکه، دور هم جمع شدن قاریان و فعالان قرآنی بخشی از توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را خنثی می کند، افزود: مسابقات بین المللی قرآن کریم، فرصتی است برای مطرح شدن حقیقت اسلام و آموزه های پیامبر (ص).
 
وی اسلام را دین وحدت و صلح معرفی نموده وگفت:«باید در این دوره از مسابقات، تلاش شود تا اندیشمندان قرآنی، پیام انقلاب اسلامی، مبنی بر وحدت امت اسلام را به گوش جهانیان برسانند.»
 
عضو مجمع نمایندگان استان قم، با اشاره به اینکه قرآن کتاب زندگی ما مسلمانان است و باید سبک زندگی خود را براساس آن تنظیم کنیم، تصریح کرد:« مجهز شدن به آموزه های قرآنی و پیاده شدن آن در زندگی اقتصادی و اجتماعی، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و دشمنان اسلام است.»
 
وی مجهز شدن جامعه به آموزهای اسلامی را مصداق عینی « امر به معروف و نهی از منکر » معرفی نمود که جامعه را در برابر هر گونه تهاجم و توطئه فرهنگی بیمه خواهد کرد.
 
وی در پایان گفت: خوشبختانه، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات خوبی در راستای پیاده شدن آموزه های اسلامی در زندگی آحاد مختلف مردم صورت گرفته است. امروز دشمنان انقلاب، به دنبال سست کردن بنیاد خانواده هستند؛ بنابراین لازم است با همکاری دولت و مجلس و اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه- نه تنها در راستای مقابله با توطئه دشمنان- بلکه فرهنگ سازی در زمینه سبک زندگی قرآنی – اسلامی تدابیری صورت بگیرد.
/2759/