ویرایش عکس تیر 99

مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب دانشجوی غیرایرانی برای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش راسخون ، دکتر احمد قره باغیان در گفتگو با  مهر افزود: فراخوان جذب دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تحقق رسالت بین المللی دانشگاه اعلام شده است و داوطلبان حایز شرایط از کشورهای مختلف جهان که علاقمند به تحصیل در این دانشگاه هستند می توانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه تحصیل می کنند اما قصد داریم با این فراخوان و پذیرش دانشجو در تمامی رشته های موجود در دانشگاه یک تا ۵ درصد دانشجوی موجود دانشگاه، دانشجوی خارجی جذب کنیم. 

قره باغیان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال گذشته توانسته است مجوز مورد نیاز برای جذب دانشجوی خارجی را اخذ کند. آموزش نیز به دو زبان فارسی و انگلیسی به دانشجویان ارائه می شود.

وی افزود: متقاضیان غیرایرانی می توانند با مراجعه به پرتال انگلیسی دانشگاه به نشانی http://en.sbmu.ac.ir اطلاعات لازم درباره فرآیند ثبت نام، رشته ها و مقاطع تحصیلی، شهریه ها و... را دریافت کنند.

مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: این فراخوان در دو شاخه مدرک محور و گواهی محور فعال شده است و رشته ها و ظرفیتهای آموزشی با همکاری و هماهنگی گروههای آموزشی، دانشکده ها و حوزه معاونت آموزشی دانشگاه اعلام شده است.

قره باغیان گفت: ظرفیت های پذیرش در هر رشته و دانشکده متفاوت است و داوطلبان می توانند با ورود به سایت انگلیسی از آن مطلع شوند.

/117/