ویرایش عکس آبان ماه 98

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف ضمن تقدیر از محسن حاجی حسنی کارگر نفر اول پنجاه و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مالزی، ازوی خواست در ادامه مسیر در امر تربیت قرآنی جوانان و نوجوانان برای تثبیت جایگاه قرآنی ایران تلاش کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تجلیل از نفر اول پنجاه و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این قاری بین المللی و برادرش که نقش استادی وی را داشت، اظهارداشت : ابتدا باید خداوند را شاکر بود که شما را در مسیر قرآن قرار داد و توانستید این افتخار را برای ایران اسلامی رقم بزنید.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش کنید تا این رتبه و جایگاهی را که بدست آوردید ، مستمر باشد ، افزود : باید به همت شما اساتید و جامعه قرآنی ، افرادی در جمهوری اسلامی ایران تربیت شوند تا برای چندین سال متوالی چنین رتبه هایی را برای ایران بدست آوردند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شما باید افرادی را تربیت کنید تا بتوانند، این رتبه و موفقیت را تکرار کنند ، گفت : برای سالهای آینده با برنامه ریزی، این جایگاه خود را حفظ کنید و با تاثیرگذار بودن در زمینه ها و فعالیت های قرآنی چه در داخل و چه در خارج از ایران اسلامی ، برای تربیت چهره های قرآنی تلاش کنید.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه متاسفانه قهرمانان و رتبه داران مسابقات قرآنی همچون خود قرآن مهجور هستند ، افزود : ما متولیان برنامه ها و فعالیت های قرآنی باید با فرهنگ سازی لازم را انجام دهیم تا یک قهرمان قرآنی همچون قهرمان سایر عرصه ها ، دارای جایگاه بالایی در کشور باشد و همه او را به نام بشناسند.
 
وی اضافه کرد : تجلیل از یک قهرمان قرآنی باید در شأن قرآن و اهل بیت (ع) باشد و بدانیم این تجلیل منحصر به فرد و شخص نیست، بلکه تجلیل از قرآن است.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در امر فرهنگ سازی باید طبق اصول و با برنامه عمل کرد ، افزود : این فرهنگ سازی ها یکی از راه های تحقق بخشیدن به منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های قرآنی است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان با اشاره به اهتمام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به قرآن کریم گفت: امام خمینی همواره طی مراسم و برنامه های قرآنی و عزای امام حسین (ع) به جهت احترام بر روی زمین می نشستند و مقام معظم رهبری نیز این گونه هستند و توصیه های قرآنی بسیاری نیز دارند.