نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ایام و ساعات ماه مبارک رمضان نعمت است، گفت : عظمت و بزرگی ماه رمضان و شب قدر به جهت نزول قرآن است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تجلیل از همکاران فعال در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن و تقدیر از رده های موفق سال 1393 ستاد سازمان با تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت : تمامی ایام ماه مبارک رمضان نعمت است و فرصتی برای روزه گرفتن و تلاوت آیات قرآن کریم است که امیدورایم توفیق بهره برداری از ساعات و برکات این ماه نصیب مان شود.
 
وی با اشاره به اینکه درگذشتگان هم اکنون افسوس بهره برداری و استفاده از نعمات این ماه را می خورند ، گفت : ماه رمضان ، ماه قرآن است و عظمت و بزرگی این ماه به جهت قرآن و نزول این معجزه بزرگ الهی است.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به احادیث و روایات پیرامون ثواب اعمال در ماه مبارک رمضان تصریح کرد : براساس روایات ؛ قرائت یک آیه از قرآن در این ماه ثواب ختم قرآن را دارد و ادای یک رکعت نماز و حتی خواب هم در این ایام ثواب دارد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در این نشست از فعالان برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و فعالان اجرای برنامه های سال 93 سازمان اوقاف تجلیل می شود ، افزود : خدمت به قرآن ، اهل بیت (ع) و موقوفات یک نعمت است و ان شاء الله این زحمات و خدمات خداوند در پیشگاه خداوند هم صاحب اجر و پاداش شود.
 
براساس این گزارش ، در این مراسم از همکاران فعال در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، رده های موفق سال 1393 ستاد سازمان و همچنین فعالان برگزاری مراسم اقامه نماز جماعت در ستاد سازمان تقدیر و تجلیل شد.
/2759/