تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت : عمل کردن به سنت وقف به نوعی بیمه کردن ابدی است و هرکس وقفی در این راهها انجام دهد قبل از اینکه به دیگران کمک کند به خودش کمک کرده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف وامورخیریه، منوچهر محمدی ،تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: : عمل کردن به سنت وقف به نوعی بیمه کردن ابدی است و هرکس وقفی در این راهها انجام دهد قبل از اینکه به دیگران کمک کند به خودش کمک کرده است.
 
این تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: وقف سنت حسنه ای است که جزء آموزه های دینی ما به شمار می رود ، بنابراین کسانی که دست به انجام وقف می زنند باقیات و صالحاتی است که تا سالهای سال و برای ابد برای خود به یادگار می گذارند و خیریات زیادی را برای خود تکثیرمی کنند و آن را گسترش می دهند.
 
وی افزود: شرایطی دربحث درمان در جامعه حاکم است، متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد و تعداد بیماران خاص در کشور افزایش یافته که بسیاری ازآنها توانائی تامین هزینه های خود را ندارند و از پس درمان خود برنمی آیند که اگر بتوان به آنها کمک کرد یقینا خداوند به کمک کنندگان اجری چندین برابرعطا خواهد کرد.
 
تهیه کننده سینما و تلویزیون اضافه کرد:عمل کردن به سنت وقف به نوعی بیمه کردن ابدی است و هرکس وقفی در این راهها انجام دهد قبل از اینکه به دیگران کمک کند به خودش کمک کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز درمان جامع سرطان توسط سازمان اوقاف عملی پسندیده است که در تامین نیازهای بیماران قطعا موثر خواهد بود.
/2759/