رئیس اداره بیماری‌های مزمن و تنفسی وزارت بهداشت گفت : یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت برقراری ارتباط با خیرین سلامت و واقفان است که امیدواریم آنها در حوزه آموزش و پیشگیری نیز ورود کنند چرا که در...
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف وامورخيريه استان تهران، مهدی نجمی  در مورد اهمیت وقف در سلامت گفت: فکر می‌کنم تا اینجای کار در زمینه امور خیریه واقفان به خوبی ورود پیدا کرده‌اند.
 
وی افزود: اما تا بحال هرچه وقف انجام شده بیشتر در زمینه کارهای فرهنگی و مذهبی بوده و کمتر به موضوع بهداشت و درمان توجه شده است.
 
رئیس اداره بیماری‌های مزمن و تنفسی وزارت بهداشت با بیان اینکه وقف در حوزه بهداشت و درمان باید گسترش پیدا کند گفت: فکر می‌کنم به اندازه کافی در زمینه ‌های دیگر وقف داشته‌ام و اکنون وقت آن است که وقف در بهداشت و درمان صورت گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت و درمان طی سالهای گذشته مغفول مانده در حالیکه با مراجعه به درمانگاه‌هاو بیمارستان‌های دولتی مشخص می‌شود که آنها بیش از ظرفیت پذیرش داشته‌اند و در این زمینه کمبودهایی وجود دارد.
 
نجمی یادآور شد: در مناطق محروم نیاز زیادی به احداث درمانگاه و بیمارستان‌های دولتی و موقوفه داریم.
 
وی افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت برقراری ارتباط با خیرین سلامت و واقفان است که امیدواریم آنها در حوزه آموزش و پیشگیری نیز ورود کنند چرا که در این حوزه نیز نیاز ما جدی است.
/2759/