سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : نشست یک روزه معاونین، مدیران کل ستادی سازمان و مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان ها با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف روز چهارشنبه 7 مردادماه برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف با بیان این مطلب اظهارداشت : این نشست یک روزه با هدف تشریح برنامه های تحولی بهره وری اقتصادی موقوفات، تشریح اولویت های برنامه های سال 94 معاونت اوقافی، حقوقی و امورمجلس و گزارش عملکرد ورود برنامه های مصوب سال 94 در سامانه جامع برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: ارائه گزارش برنامه های طرح ضیافت الهی و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان و همچنین اعلام برنامه های روز ملی تکریم امامزادگان توسط معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و رئیس مرکز امور قرآنی از دیگر برنامه های این نشست یک روزه خواهد بود.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : همچنین در این نشست، استانهای موفق در زمینه جذب اعتبارات عمومی و استانهایی که در تحقق عواید موقوفات و بقاع متبرکه، در چهارماهه سال جاری موفق عمل کرده اند، تقدیر می شوند.
/2759/