رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت : با ثبت این وقف، ساختمان انتقال خون این شهرستان ساخته می‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، عسکری بیگدلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی از ثبت مورد وقف جدید با نیت احداث مرکز انتقال خون در این شهرستان خبر داد و گفت: با ثبت وقف جدید، ساختمان انتقال خون این شهرستان ساخته می‌شود.
 
وی ابراز کرد: جان قلی ایزدی ، واقف نیک‌اندیش که 243 متر مربع زمین خود، به ارزش 194 میلیون و 400 هزار ریال در شهرستان ممسنی را وقف کرده است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی ادامه داد: همچنین این خیر نیز ساخت ساختمان انتقال خون را نیز برعهده خواهد گرفت تا به یاری خدا این اقدام حسنه برای همیشه ماندگار شود.
 
بنا بر این گزارش، جان‌قلی ایزدی، این خیر نیک اندیش نیز در این زمینه تصریح کرد: از آنجایی که شهرستان ممسنی فاقد مرکز انتقال خون است و وجود این مرکز برای شهرستان ممسنی بسیار ضروری است این کار را انجام داده‌ام.
 
وی اظهار کرد: با توجه به محدود بودن مدت زمان نگهداری خون و فرآورده‌های خونی و عدم جایگزینی مناسب برای بیماران نیازمند خون و نیاز همیشگی به این مایع نجات دهنده، اهدای خون از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ به همین دلیل وجود مرکز انتقال خون نیز بسیار ضروری است.
/2759/