نشست یک روزه کارشناسان برنامه و بودجه و جذب منابع استانی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محمد روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف، در این نشست طی سخنانی بر بررسی عملکرد سامانه محور در ورود و ثبت اطلاعات تاکید کرد و گفت : یکی از ملاک های مهم برای ارزیابی، اتکاءکارشناسان برنامه و بودجه در استان ها در بررسی عملکرد سامانه محور است.
 
وی با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای ورود و ثبت اطلاعات در سامانه جامع اوقاف متذکر شد : باید عملکرد ماهانه استان ها تا پایان هر ماه در سامانه ثبت شود تا امکان پایش صحیح اطلاعات وجود داشته باشد.
 
روح الامینی در این نشست وضعیت جذب اعتبارات عمومی در سرفصل های مربوطه و ثبت و تایید برنامه های عملیاتی سال 94 را مورد تاکید قرار داد.
 
در ادامه نشست کارشناسان برنامه و بودجه و جذب منابع استان ها، طالع زاری مدیر کل برنامه ریزی و نظارت معاونت توسعه با اشاره به این موضوع که فناوری اطلاعات محور باید محور اصلی برای تشخیص و پایش شناسه برنامه ها باشد گفت : در این ارتباط نیازمند تعامل و ارتباط هستیم.
 
طالع زاری با بیان این موضوع که در این ارتباط از هشت استان برتر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر بعمل آمده است خاطرنشان کرد : از استان های مازندران، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و آذربایجان غربی به جهت ورود و ثبت اطلاعات در سامانه ، جذب اعتبارات و ... تقدیر بعمل آمده است.
 
در این نشست، نحوه و چگونگی ورود اطلاعات در سامانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به سوالات و ابهامات پاسخ داده شد.
 
همچنین در این نشست از کارشناسان برتر برنامه و بودجه و جذب منابع استان ها تقدیر بعمل می آید.
/2759/