رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ از هزینه‌ 650 میلیون ریالی در راستای توسعه و بهسازی امامزاده جعفر (ع) گل‌تپه خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت‌الاسلام ابوذر عباسی از طرح توسعه و بهسازی امامزاده جعفر (ع) در گل‌تپه خبر داد و گفت: این طرح با توجه به پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های میان‌مدت برای بهسازی بقاع متبرکه این شهرستان از محل عواید و نذورات مردمی با بهره‌گیری از کارشناسان عمرانی مجرب اداره اوقاف انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه 650 میلیون ریال صرف توسعه و بهسازی امامزاده جعفر (ع) گل‌تپه شده است، تصریح کرد: این بهسازی شامل پوشش کف حیاط داخلی امامزاده، سفیدکاری و گچکاری داخل فضای بقعه، سنگ‌کاری صحن، بهسازی سرویس بهداشتی و گنبد بیرونی بقعه است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ با تأکید بر نقش پررنگ مردم در بهسازی بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: مردم ایران حاضر هستند جان و مال خود را در راه پاسداری از حریم این ستارگان الهی تقدیم پروردگار کنند.
 
وی یادآور شد: در تلاشیم تا با تمام توان نسبت به معرفی این بقاع به لحاظ گردشگری و مذهبی در سطح آگاهی رساندن به مسافران و زوار اقدام کنیم.
 
عباسی با بیان اینکه امامزادگان مأمن امنی برای مردم هستند، ادامه داد: امامزادگان باید به قطب فرهنگی برای مردم تبدیل شوند.
 
وی تصریح کرد: بهسازی و نوسازی امامزادگان در راستای جذب مردم به بقاع متبرکه است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ با اشاره به اثرات وقف بر زندگی مردم تأکید کرد: مردم می‌توانند با نیات مختلف اموال خود را وقف کنند و بهتر است که این وقفیات با نیات مورد نیاز جامعه از جمله ازدواج و تحصیل جوانان باشد.
/2759/