مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت : 68 وقف جدید به ارزش 200 میلیارد ریال در 6 ماه نخست سال جاری در مازندران ثبت شد.
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام ستار علیزاده احیا موقوفات را امری ضروری برای جامعه دانست و اظهار کرد : سازمان اوقاف موظف است با ایجاد بستر مناسب جامعه و مردم را به سمت احیای موقوفات سوق دهد تا این سنت الهی اجرا شود.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه وقف بسیاری از نیازهای اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی جامعه را برطرف می کند، افزود : فرهنگ وقف در جامعه مغفول مانده و همه مردم و مسئولان باید در ترویج فرهنگ وقف تلاش کنند.
 
 علیزاده تصریح کرد : وقف سنت حسنه ای است که در تمام دوره های تاریخ توسط افراد خیراندیش اجرا می شود و مردم باید اهتمام ویژه ای را نسبت به وقف داشته باشند.
 
 وی با اشاره به ثبت 68 وقف جدید در 6 ماه نخست سال جاری در استان مازندران گفت: مساحت کلی این موقوفه ها 145 هزار و 750 مترمربع و ارزش تقریبی آن 200میلیارد ریال است.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بر ایجاد وقف های جدید برای برطرف کردن مشکلات جامعه تاکید کرد و اظهار داشت : واقفان خیراندیش در ثبت وقف های جدید به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند.
/2759/