رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت : فاز دوم بلوار حرم تا حرم از امامزاده شاه سلطان حسین (ع) ابیازن تا امامزاده علی بن محمد (ع) میلاجرد در حال اجراست..
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام مرتضی اکبری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری در جهت تبدیل امامزادگان به قطب های فرهنگی و همچنین دسترسی آسان و برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران این امامزادگان واجب التعظیم این پروژه در حال اجراست.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اجرای این پروژه توسط پی گیری هایی که هیئت امنای این امامزادگان انجام داده اند، اجرایی شده است و با کمک خیرین نیز تامین اعتبار لازم صورت گرفته شده است.
 
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه افزود: این پروژه با ماسه مخلوط زیر سازی شده است و با قول مساعدی که اداره و امور خیریه این شهرستان و هیأت امناء این دو امامزاده به مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان داده شده بود نسبت به درختکاری بلوار یادشده اقدام شده است.
 
اکبری در ادامه بیان کرد: این عملیات از هفته گذشته بطول 2 کیلومتر شروع شده است و اجرای این عملیات به مدت 2 ماه طول خواهد کشید.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: فاز سوم این عملیات که شامل آسفالت و روشنایی بلوار خواهد بود در دوماه آینده عملیاتی خواهد گردید که تماما توسط فرد خیری با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
/2759/