ویرایش عکس شهریور 99

نمایندگان اعضای ائتلاف چهارگانه دانشگاه های اسپانیا موسوم به A-۴U با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از نزدیک با امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش راسخون به نقل از مهر ، نمایندگان اعضای ائتلاف چهارگانه دانشگاه های اسپانیا موسوم به A-۴U با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از نزدیک با امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

این هیأت بلندپایه از دانشگاه‌های اسپانیا در نشستی مشترک با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و رئیس دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای همکاری مشترک برای امضای تفاهم نامه همکاری پرداختند

.

بر مبنای این دیدار مقرر شد طرفین نسبت به تمهید اقدامات لازم به منظور امضای توافقنامه همکاری از طریق مکاتبه و با امضای رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس A-۴U را فراهم کنند.

ایجاد برنامه های پژوهشی و آموزشی مشترک مورد علاقه طرفین، از قبیل تبادل استاد و دانشجو، همکاری مشترک در راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره‌های با مدرک دوگانه، مشارکت در تبادل اطلاعات، برنامه های بازدید و اردوهای علمی دوطرفه برای دانشگاهیان، برنامه های فرهنگی، برگزاری مشترک کنفرانس‌ها، کارگاه‌های آموزشی و ارائه سمینار و دوره‌های آموزشی مشترک، محورهای  مورد توافق در این تفاهم نامه  است.

اعضای A-۴U  متشکل از ۴ دانشگاه دولتی طراز اول اسپانیا در زمینه های آموزش، پژوهش و خلاقیت است که براساس رتبه بندی QS این دانشگاه‌ها جزو ۵۰ دانشگاه جوان با قدمت زیر ۵۰ سال جهان هستند.

/117/