رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت : ششدانگ یک باب منزل مسکونی دوطبقه برای ترویج و نشر فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت(ع) در طرح بصیرت عاشورایی کاشان صورت گرفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام جعفر جنتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان اظهار داشت: ششدانگ یکباب منزل مسکونی در دو طبقه توسط واقف خیراندیش، ماشاءالله صالحی سرشت برای ترویج و نشر فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) به ارزش بیش از سه میلیارد ریال وقف شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خیر و واقف نیک اندیش ماشاءالله صالحی سرشت، همزمان با فرارسیدن ایام محرم و برگزاری طرح سوگواره بصیرت عاشورایی با مراجعه به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان ، با عشق و ارادت قلبی خود به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و قرآن مجید و با بهره گیری از حدیث شریف ثقلین ششدانگ یکباب منزل مسکونی خود را به مساحت 174 متر مربع را وقف کرد.
 
جنتی در ادامه بیان کرد: این واقف نیک اندیش ، ملک مذکور را به عنوان مجتمع فرهنگی قرآنی وقف کرد تا از این پس از آن جهت نشر و ترویج و آموزش قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) که شامل آموزش و مبانی مذهب شیعه از قبیل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، و ...می باشد پرداخته شود به و علاوه بر آن مراسم مختلفی مانند برگزاری مراسم مذهبی و اطعام ماه مبارک رمضان و مراسم خیر مسلمانان و متدینین نیز در موقوفه نیز صورت پذیرد.
 
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: ماشاءالله صالحی سرشت اهل روستای وادقان کاشان بوده و ملک موقوفه وی در خیابان کارگر کاشان واقع گردیده است.
/2759/