همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی امروز در تمام شهرستان‌های استان گیلان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

به گزارش راسخون ، سرهنگ علی اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج و با همت و دعوت سپاه قدس گیلان، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح جمعه با هدف ترویج ورزش همگانی در خانواده‌ها و ایجاد روحیه همدلی، همربانی، نشاط، شادابی، سلامت روح و روان میان آحاد جامعه در تمام شهرستان‌های استان گیلان برگزار شد.

 

وی گفت: این راهپیمایی در رشت با حضور فرماندهان لشکری و کشوری استان از جمله سردارمهدی کاظمی پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و جمعی دیگر از مسئولان استان از میدان شهدای ذهاب(شهرداری) تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

 

مسئول تربیت بدنی سپاه گیلان افزود: این راهپیمایی با مشارکت سپاه قدس گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و شهرداری رشت و با حضور خانواده بزرگ بسیجیان گیلان و آحاد مختلف مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان گیلان  باشکوه ویژه ای برگزار شد.

 

سرهنگ اسلامی اظهار کرد: در پایان این راهپیمایی، جوایز نفیسی از طرف سپاه قدس گیلان، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و برخی دیگر از مجموعه های دولتی به شرکت کنندگان در راهپیمایی اهدا شد.

 

29 آبان تا 5 آذر هرسال به عنوان هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین نامگذاری شده است.

 

/117/