معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تمدید چهارمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام حسن امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: به دلیل درخواست شرکت کنندگان در چهارمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری این جشنواره تا 15 بهمن ماه تمدید گردید.
 
وی در ادامه تصریح کرد: امسال جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در 8 استان مختلف برگزار می شود که هر استان یک موضوع را برگزار می کند.
 
 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا قسمت ادبی این جشنواره که شامل؛ داستان بلند، داستان کوتاه، کتاب، پایان نامه، خاطره، نثر و پیامک ادبی می باشد به میزبانی اصفهان برگزار می گردد که به دلیل استقبال شرکت کنندگان و همچنین بالا بودن حجم کاری دبیرخانه جشنواره، این جشنواره که قرار بود در پایان دی ماه برگزار شود تا 15 بهمن ماه تمدید شد.
 
امیری در ادامه بیان کرد: ایجاد زمینه لازم برای عمل به سنت حسنه وقف در سطوح مختلف جامعه، آشنایی مردم و واقفین عزیز و استفاده از ظرفیت های تاثیرگذار و ماندگار فرهنگی و هنری از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره می باشد.
 
 وی ادامه داد: همچنین وجود ظرفیت بالای استان اصفهان در زمینه های مختلف فرهنگی دلیل انتخاب شدن این استان برای میزبانی قسمت ادبی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری بوده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: استان ایلام میزبان بخش خشنویسی، تهران بخش فیلم، تیزر و نماهنگ جشنواره را برعهده دارد و استان همدان در بخش عکاسی میزبان هنرمندان است، سیستان و بلوچستان بخش انشاء نویسی و روزنامه دیواری را اجرا می کند و استان یزد نیز در قسمت شعر میزبان شاعران ارجمند می باشد.
 
امیری در ادامه گفت: هنرمندان محترم و خوش ذوق کشورمان می توانند با استفاده از توانایی و هنر خویش جامعه را با آثار و برکات این سنت حسنه آشنا کنند و در ثواب اخروی این چشمه همیشه جاری نیز سهیم شوند.
 
وی در پایان افزود: علاقمندان و هنرمندان گرانمایه همچنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی esfahan.oghaf.ir  مراجعه نمایند.
/2759/