سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه این استان با پیگیری‌های انجام‌شده، خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نشستی با شماری از فعالان قرآنی که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این معاونت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اظهار داشت: اقدامات متعددی انجام شده تا مردم بیشتر به کلام الهی توجه داشته باشند.
 
وی برگزاری مسابقات قرآن کریم را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی دانست که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان پیگیری شده است تا علاقه‌مندان به ورود در این عرصه، با انگیزه بیشتری تلاش‌های خود را ادامه دهند.
 
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه این استان با پیگیری‌های انجام‌شده در دستور کار قرار گرفته است و در این استان پیگیری می‌شود، اظهار داشت: تقویت بخش‌های آموزشی قرآن کریم از مهم‌ترین مواردی است که امروز در سمنان دنبال می‌شود.
 
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه را یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی دانست که قرآن کریم در آن جایگاه ویژه‌ای دارد و باید هر چه بیشتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی به این اماکن متبرکه توجه شود.
/2759/