مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی در روز 25 بهمن ماه خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت : چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی که برگزاری آن امسال به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان واگذار شده بود، از اواسط آبان ماه سال جاری کلید خورده و تا اواخر دی ماه ادامه داشت.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن بیان اینکه داوری آثار رسیده به این جشنواره را سه داور برجسته کشور بر عهده داشتند، افزود: هر یک از این داوران در رشته عکاسی جزء سرآمدان و اساتید بنام این رشته بوده اند.
 
وی با بیان اینکه به دلیل استقبال فراوان عکاسان مهلت ارسال آثار این جشنواره یک بار تمدید شد، اظهار داشت: از 25 استان کشور آثار عکاسی فراوانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.
 
حجت الاسلام کاروند با اشاره به ارسال 1336 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی، خاطر نشان نمود: از آثار ارسال شده 36 اثر برگزیده و منتخب شدند.
 
وی با اشاره به اینکه آثار منتخب در نمایشگاهی در شهر همدان به نمایش عمومی گذاشته خواهند شد، اظهار داشت: این نمایشگاه از 25 بهمن لغایت 30 بهمن ماه در محل گالری نگاه در شهر همدان پذیرای علاقه مندان به رشته عکاسی خواهد بود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان همچنین از چاپ آثار منتخب به صورت کتاب خبر داده و افزود: این کتاب که حاوی آثار منتخب جشنواره عکاسی می باشد در 48 صفحه و تیراژ 500 جلد به چاپ خواهد رسید.
 
حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه به سه اثر برتر جشنواره عکاسی وقف؛ چشمه همیشه جاری تندیس جشنواره، لوح تقدیر و به ترتیب سی، بیست، و ده میلیون ریال تعلق خواهد گرفت، افزود: از 6 اثر نیز تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد و به همه 36 اثری که منتخب شده اند، هر کدام مبلغ یک میلیون ریال به عنوان حق تألیف اهداء خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف استان همدان ضمن بیان اینکه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی روز یکشنبه 25 بهمن ماه سال جاری در تالار فجر همدان برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و نیز جمعی از مسئولین عالی رتبه استان همدان حضور خواهند داشت.
/2759/