مسابقه زندگی به سبک مادر به مناسبت ایام فاطمیه (س) توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی، سرپرست اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی به مناسبت ایام فاطمیه(س) اظهارداشت : همزمان با این طرح، کتاب مسابقه ویژه طرح سوگواره یاس نبوی تحت عنوان «زندگی به سبک مادر» تولید و به چاپ رسیده است.
 
وی اضافه کرد : علاقه مندان می توانند جهت دریافت کتاب فوق در روز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ، در این مکان های شریف حضور یابند.
 
میرمحمدی ادامه داد: همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی www.mfso.ir و یا سایت مرکز فرهنگی پژوهشی معاونت www.mfpo.ir و همچنین کانال تلگرام معاونت  mfso94 @ ، این کتاب را دریافت نموده و در این  مسابقه شرکت نمایند.
 
سرپرست اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف گفت : مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا تاریخ 30 فروردین 95 و تاریخ اعلام نتایج 16 اردیبهشت ماه95 مصادف با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد : شرکت کنندگان بایستی از طریق ارسال پاسخنامه به آدرس پستی: قم - صندوق پستی 168-37145 در مسابقه شرکت نمایند.
/2759/