نخست وزیر سوریه در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشورمان با قدردانی از حمایت های ملت و دولت ایران از جبهه مقاومت در سوریه گفت : بخش عمده مشکلات کنونی جهان اسلام ناشی از اقدامات و سیاست های ناصواب و غلط وهابیون است که با حمایت رژیم سعودی برای منطقه و جهان اسلام ایجاد شده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، وائل الحلقی ، نخست وزیر سوریه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و هیأت همراه که در محل نخست وزیری سوریه و با حضور سفیر کشورمان برگزار شد ، ضمن خیر مقدم به هیئت جمهوری اسلامی ، مجاهدت های امام خمینی (ره) در بنیانگذاری جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی را ستود و افزود : انقلاب اسلامی ایران حرکت عظیمی در جهان معاصر به شمار می رود که منشأ تحولات بزرگی در منطقه و جهان شده است.
 
وی با قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه و جبهه مقاومت افزود : امروز ما خوشحالیم که سطح همکاری و روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوریه با هدایت ها و حمایت های مقام معظم رهبری به اوج خود رسیده است.
 
وائل الحلقی با تأکید بر ضرورت افشای تفکر انحرافی و سیاست های ناصواب و غلط وهابیت در منطقه و جهان اسلام و خنثی سازی آن تصریح کرد : وزارت اوقاف سوریه با کمک علمای دینی توانسته با معرفی اسلام واقعی به مردم جلوی ترویج این تفکر انحرافی را بگیرد.
 
نخست وزیر سوریه تصریح کرد : امروز دشمنان مشترک ما از همدلی و وحدت در کشور مسلمان ایران و سوریه ناراحتند.
 
در این دیدار همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشورمان هم ضمن تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در میادین نبرد علیه تکفیری ها گفت : دولت و ملت ایران برای پیروزی و موفقیت کشور سوریه در مبارزه با تروریسم دعا می کنند و امیدواریم به فضل الهی پیروزی نهایی با نابودی دشمنان اسلام محقق شود.
/2759/