نائب رئیس مجلس عالی اسلامی شیعیان لبنان در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشورمان با بیان اینکه رهبران جمهوری اسلامی خردمند بوده و امید ما به شمار می روند، گفت : رهبران جمهوری اسلامی حکیم ، شجاع و توانا هستند و جمهوری اسلامی ، عمود خیمه اسلام است.
 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، طی سفر به کشور لبنان با شیخ عبدالامیر قبلان، نائب رئیس مجلس عالی اسلامی شیعیان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
 
براساس این گزارش، شیخ قبلان، نایب رئیس مجلس شیعیان لبنان در این دیدار ضمن خیر مقدم به هیات جمهوری اسلامی ، اظهارداشت : رهبران جمهوری اسلامی حکیم ، شجاع و توانا هستند و جمهوری اسلامی ، عمود خیمه اسلام است.
 
وی با بیان اینکه ما در لبنان همواره خیر خواه جمهوری اسلامی بوده و برای موفقیت و سربلندی ایران دعا می کنیم، تصریح کرد : رهبران جمهوری اسلامی خردمند بوده و امید ما به شمار می روند.
 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در این دیدار از مواضع ایشان تشکر نمود و برای ایشان و شیعیان لبنان آرزوی موفقیت کرد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز پیروزی های رزمندگان اسلام در سوریه و لبنان، مایه مباهات است ، گفت : سیاست جمهوری اسلامی در تمام عالم، مبارزه با ظلم و استکبار و دفاع از مظلومان عالم بوده و خواهد بود.
/2759/