حجت‌الاسلام سید‌ مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف طی تماس تلفنی با برنامه تلاوت من رادیو قرآن نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و کشور های مالزی، تونس، روسیه و ترکیه را معرفی کرد .
 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حامد ولیزاده قاری ممتاز اهل ارومیه به عنوان نماینده کشورمان در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد. ولیزاده سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در سال 1393 را در کارنامه دارد. همچنین سیدمصطفی حسینی قاری اهل استان قزوین و دارنده مقام سوم مسابقات بین‌المللی کویت به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات مالزی معرفی شد.
 
مجتبی فردفانی حافظ کل قرآن اهل استان فارس است که به عنوان نماینده کشور در مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد. فردفانی از حفاظ مؤسسه بیت‌الاحزان است که با حضور در مدارس شبانه روزی حفظ یکساله این مؤسسه حافظ کل قرآن شد.
 
اسامی سایر نمایندگان کشور در مسابقات مختلف بین‌المللی به شرح ذیل است؛
 

در رشته قرائت حامد ولیزاده به عنوان نماینده کشور مان در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی، سیدمصطفی حسینی نماینده ایران در مسابقات مالزی، هادی موحد امین نماینده کشورمان در مسابقات تونس، مهدی ساعد نماینده ایران در روسیه، محمد‌حسن موحدی نماینده یران در مسابقات اندونزی و مهدی غلام‌نژاد به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه معرفی شدند.
 
همچنین مجتبی محمد‌بیگی هم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی کویت در سال 1396 معرفی شد، البته پیش از این ابراهیم فلاح تبسم چهره به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات کویت در سال 1395 معرفی شده بود.
 
در رشته حفظ هم مجتبی فرد فانی نماینده کشورمان در مسابقات جمهوری اسلامی رضا نژاد تبریزی نماینده ایران در مسابقات تونس و علی‌اکبری به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات ترکیه معرفی شدند.
/2759/