معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی همزمان با دهه دوم فاطمیه (س) گفت : این سوگواره برای ششمین سال متوالی از 20 تا 24 اسفندماه در 2613 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبوت ، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه (س) اظهارداشت : برای ششمین سال پیاپی سوگواره یاس نبوی با هدف ترویج فضائل و سیره فاطمی ، معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) و اقامه عزای آن حضرت ، ترویج مبانی و مفاهیم خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) بعنوان منشور بصیرت در دفاع از ولایت و ترویج فرهنگ وقف براساس اجرای نیات واقفان خصرصا وقف برای حضرت زهرا (س) از 20 تا 24 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.
 
* تجمع هیات های عزاداری در صبح روز شهادت
 
وی با اشاره به برنامه های صبح روز شهادت حضرت زهرا (س) «سوم جمادی الثانی ، 23 اسفندماه» گفت: در صبح روز شهادت آن حضرت مراسم سوگواره یاس نبوی در قالب تجمع هیات های عزاداری از ساعت 9 صبح برگزار می شود .
 
حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد : در این مراسم علاوه بر مرثیه سرایی ، سخنرانی و عزاداری خطبه فدکیه و زیارتنامه حضرت زهرا (س) قرائت خواهد شد.
/2759/