برگزیده ششمین همایش بین المللی بانوان فعال قرآنی کشور با تاکید بر اینکه امروزه اطلاعات قرآنی کمی در بین مردم وجود دارد، گفت :‌ این دغدغه در حالی است که شبهات و سوالات قرآنی زیادی از طرف گروه های اجتماعی مطرح می شود و چون افراد نسبت به آن آگاهی کاملی ندارند غالب آن انتقادها را می پذیرند.
 
به گزارش راسخون، زهرا طهماسبی در گفت و گو با ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بر لزوم استمرار ارتباط با برگزیدگان همایش بین المللی بانوان فعال قرآنی کشور تاکید کرد و گفت: برگزیدگان این همایش در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی دارای عقیده، اندیشه و فعالیت های چشم گیری هستند. بنابراین ارتباط با این افراد نباید تنها محدود به برگزاری این همایش شود.
 
وی خواستار برگزاری نشست های همفکری در بین منتخبان این رویداد قرآنی برای پیشبرد و پیاده سازی هر چه بیشتر مفاهیم این کتاب آسمانی در سطح جامعه شد و افزود:‌ اگر درصدد ایجاد تغییر و تحولاتی بیشتری در بین جامعه بانوان قرآنی هستیم باید هر چه بیشتر از توان این افراد استفاده کنیم.
 
این هنرمند قرآنی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین رویدادهای قرآنی در کشور برای ایجاد انگیزه در بین بانوان قرآنی، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به مشکلات فرهنگی در کشور لازم است چنین فعالیت ها و ارتباط با اینگونه افراد استمرار بیشتری داشته باشد.
 
طهماسبی با تاکید بر اینکه امروزه اطلاعات قرآنی کمی در بین مردم وجود دارد، ادامه داد:‌ این دغدغه در حالی است که شبهات و سوالات قرآنی زیادی نیز از طرف گروه های اجتماعی مطرح می شود و چون افراد نسبت به آن آگاهی کاملی ندارند غالب آن انتقادها را می پذیرند بنابراین باید برای رفع شبهات و سوالات قرآنی و دینی نسل جوان بکوشیم.
/2759/